Yhdistys

Kuusamon musiikkileiri ry on vuonna 2015 perustettu yhdistys, jonka tarkoitus on edistää musiikkileiritoimintaa Kuusamossa. Yhdistyksen ydinajatuksena on, että musiikki kuuluu kaikille, ja soittamisen tulee olla mukavaa. Tämän vuoksi musiikkileireillämme keskitytään erityisesti yhdessä soittamiseen. Yksityistuntejakin saa kyllä halutessaan.

Yhdistys toimii osittain lahjoitusvaroin, ja kaikenlainen apu on tervetullutta. Pyrimme pitämään leirin osallistumismaksut kohtuulliisina, että kaikilla lapsilla voisi olla mahdollisuus päästä nauttimaan musisoinnista. Mikäli haluat tukea yhdistystä rahallisesti tai muulla tavoin, soita 040-5754435 tai lähetä meille sähköpostia: kuusamonmusiikkileiri@gmail.com.

Voit liittyä myös mukaan yhdistykseen ja tulla kehittämään perinteikästä musiikkileiriämme aina vain paremmaksi.